Florida Grup Educatiu compleix 40 anys amb una renovada imatge corporativa

By 21 juny, 2017Notícies

Florida Grup Educatiu, la cooperativa d’ensenyament referent en el sector, renova la seua identitat corporativa, amb motiu del seu 40 aniversari. Amb ella, el grup educatiu ofereix una imatge actual que simbolitza els seus principis i valors i que s’implementarà en tots els seus productes de manera progressiva.

La nova imatge reforça el posicionament de Florida Grup Educatiu i simbolitza el profund canvi que la cooperativa d’ensenyament valencià ha experimentat durant aquestes quatre dècades. Així, amb la solució gràfica resultant aconsegueix transmetre els atributs d’una imatge jove, recordable i innovadora, amb una tipografia adaptada al segle XXI, que reforça la idea d’un grup consolidat en el sector educatiu.

El projecte de branding desenvolupat és el resultat de la combinació d’un escut –símbol d’una institució consolidada que aporta coneixement per al desenvolupament de les persones- i una flor de taronger – un dels elements que simbolitza l’arrelament de la institució als seus orígens en l’horta valenciana-.

D’aquesta manera, s’aposta per una identitat corporativa més visual que transmet el valor d’un grup educatiu arrelat a la història valenciana i a la seua missió de fer florir a les persones.

Una unió de conceptes que impulsa l’experiència de Florida Grup Educatiu com a cooperativa d’èxit, que acompanya en la formació de professionals, potenciant les seues capacitats d’iniciativa, autonomia i creixement personal, per a aconseguir una òptima inserció social i laboral.

Imatge basada en el concepte GLOCAL

Amb aquest restyling, Florida Grup Educatiu reforça la seua capacitat per a reflectir els valors d’identitat d’una cooperativa d’ensenyament 100% valenciana i mostra a la societat la transformació d’un grup nascut fa 40 anys amb una visió local i que ha arribat al segle XXI assumint una perspectiva global. Aquesta transformació es resumeix en el concepte GLOCAL, que uneix el global -com a centre integrat en un món globalitzat amb un clar esperit d’internacionalització- i el local –com a grup 100% valencià que ofereix coneixement i talent al seu entorn més proper-.

La transformació de la imatge corporativa de Florida Grup Educatiu ha sigut fruit d’un llarg procés en el qual s’ha desenvolupat una auditoria de marca, mitjançant enquestes i dinàmiques de treball amb l’alumnat, representants de totes les àrees i alguns serveis. També s’ha identificat la personalitat de marca i la seua idoneïtat per a competir en l’entorn actual i s’han consensuat els atributs i valors de la imatge renovada del grup educatiu.

Martínez Branding ha sigut l’empresa encarregada d’aquesta renovació, un procés en el qual s’ha desenvolupat una fase d’anàlisi i recerca per a donar solucions de cobranding per a tots els productes i serveis integrats en la marca paraigües Florida Grup Educatiu: Florida Universitària, Florida Secundària, Xúquer i Ninos.

En aquest procés, el color diferencial que anteriorment identificava a cadascuna de les marques, també s’unifica per a reforçar la imatge de grup. En aquest cas, totes les marques que estan sota el paraigües de Florida Grup Educatiu es rellancen amb els colors roig i ocre.

Florida Grup Educatiu també treballa en la progressiva millora de la identitat ambiental dels espais del campus i la resta de les seues instal·lacions perquè estiguen alineats amb l’estratègia d’identitat visual i els seus valors.

Leave a Reply